Blogger 有約

上一編文章是相隔半年後才登出, 原以為所事情都需要從新再建立, 没想到文章一出就得到多位blog 友留言支持, 实在令斗滿十分感動。其实在斗滿心目中早已當大家是小弟的良師益友, 各位的文章都是言之有物, 擲地有聲, 能在網上相遇是一種緣份, 十分感恩能夠認識到大家, 在此再次多謝大家的留言和支持。


Blogger 有約
上文提到斗滿正在考慮多購入一套私樓作出租用途, 結果文章一出就得到小子兄的留言, 大家交換聯絡方法後就相約一齊食lunch。事前, 斗滿對小子兄的性格作出多翻的猜想, 因為小子兄在商業區上班, 文筆銳利, 加上小子兄的簡介上列出他的興趣是飲酒賭馬等, 斗滿猜想小子兄應該是那種西裝骨骨, 戴金撈, 蠟頭, 串咀…… 總之就是典型金融才俊的樣子。

 ******************************************************************************************

 廣告時間斗滿物業轉按經已開業,有興趣的朋友可以透過 WhatsApp 與我們聯絡,會有回贈驚喜!!!

******************************************************************************************

結果…… 小子兄的打扮比我想像中樸素, 跟一般上班族没有分別, 如果没有刻意強調, 你根本不會想像到一個年輕的小伙子靠自己就能買下幾套港島區的住宅。(題外話: 以男生來說, 小子兄的皮膚算是不錯, 哈哈!)

飯局之前幾日, 斗滿一直躊躇着跟一個素未謀面的人談什麼好, 結果大家一見面就一見如故, 所不談, 小子兄為人十分友善, 有問必答。席中斗滿請教了小子兄很多買樓的問題, 小子兄也順道分享了他對其他blogger 財務操作方法的看法, 斗滿覚得小子兄對樓市操作十分純熟, 而且說話十分有深度, 有些內容是需要咀嚼才能理解。

時光飛逝, 轉眼間一個小時的飯局就此過去, 感覚十分良好, 下次有機會一定要再約小子兄出來飯聚。

後記
斗滿看過不少財經blog, 加上今次跟小子兄對話後, 斗滿發現他們都有一個共通點, 就是不論股市或市樓也好, 他們都能捕捉到市場的最低點, 經過計算現金流及評估風險後, 覚得自己能夠承受就全力 訓身”, 成就今日丰厚的身家, 斗滿由此体會到一個升浪就足以令到身家暴漲的威力。

留言

  1. 斗滿兄太過獎了, 我只係一個平凡的肥仔 ^^
    大家都係財自路上的同行人, 你都唔好咁謙好喎!
    斗滿兄能夠兼顧家庭同財自實在係值得小子兄反思同埋多多學習!
    期待下一次的飯局! 如果時間可以耐一D就PERFECT 了

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地有時間再約出黎食飯丫!!!

      刪除
    2. Blogger中很少是物業投資者,能見面交流互相分享多好呢!

      刪除
    3. 若R兄有興趣的話, 下次也參加我跟小子兄的飯局丫, 哈哈!

      刪除
    4. 有機會向兩位學嘢, 小弟求之不得呢! 下次記得預埋我=]

      刪除
    5. 剛剛send 左電邮去你個Gmail 度。

      刪除
  2. 快活谷兄是買樓收租為主, 買股收入為輔, 所以跟他學買樓收租這方面方法正確, 小弟由於唔想打理收租事宜(懶&hea), 所以大方向是買收租股為主, 但都是果句, 自主樓在任何情況之下, 一經買入, 最多換個間, 不能為獲利手痕賣左佢之後交租租樓

    回覆刪除
    回覆
    1. 小子兄的確是一位很好的學習對象, 小弟經常問他問題有時候也覚得不好意思。

      謝謝財夢兄的建議, 我家的境觀很好, 住得很舒服, 所以不會賣啦!

      刪除
  3. 小子都係LIKEY買樓收租, 皆因有得計數同埋有控制權
    REITS 同基金等等將錢交俾別人手中, 更遑論股票係俾錢同人夾份做生意而個老細可以出術而唔駛同你交待 (更甚者供股抽水)

    買樓最多做下維修, 你有番咁上下多物業的時候, 裝修佬都俾個相宜價格你, 自不然簡裝條數唔會太赤

    回覆刪除
    回覆
    1. REITS 同買樓收租入場門檻不同, REITS 一万幾千就可以入場, 買樓收租要求則更高, 而回報亦有所不同, 青菜蘿蔔各有所好。

      刪除
    2. 快活谷兄,如有現金5m,買樓收租冇現金流, 買REITS有4-7%,哪該如向選擇?

      請賜教

      刪除
    3. (代答!)視乎小子兄手上特有的資金有多少, 借貸力有多少, 以及上述樓盤是或低買, 若然滿足上述條件, 小弟相信小子兄會選擇買樓。

      刪除
    4. CHUN KO兄:
      第1: 你有無人頭先? 俾15% 非我等窮L可以買
      第2: 買樓收租的現金流是儲在還左個本,4-7% REITS嘛,大話怕計數
      3% 樓, 借50%, ROE = 7%, SAME AS REITS.
      同REITS的分別在於: 樓難出貨, REITS T+2.
      樓係有限 (香港), REITS 係無限 (你可以買各地的資產)
      港樓有限, 海外及國內垃圾樓無限

      第3: 明知MGT 一定係偷錢, 加人工, (Agency Theory), 唔會全心為公司, 租客你慢慢揀, 揀女婿咁都得, 春袋在自己手好過俾人玩吧

      股票亦然. 所以小子一向都係股為先鋒, 樓為後防

      同埋要睇你年紀有幾大, 45樓下, 樓; 45樓上, 股/債
      因為老屎忽時日無多, 樓都未供完已經打柴, 唔好搞到自己咁STRESS

      刪除
    5. 記住唔好ALL IN, 任何時間預留一年洗費
      過不到冬的蠶, 係唔會變到蝴蝶的

      刪除

發佈留言