半年近況

新年時, 用短信跟鍾sir (: 鍾記之尊稱) 拜年, 大家互相祝福一番後, sir 便跟我說我的網誌好久也没有更新了, 那時才驚覺自己原來已經有足足半年時間没有更新過, 看回紀錄, 上一次更新網誌已經是20171017日。當初成立網誌時, 原本打算每星期上載一編文章! 本來20171017日之後的一編我已經開了一個新的檔案, 草議好幾個points, 打算之後一個星期發大來寫, 結果一拖就拖了半年有多, 幾個points 的內容早已飛到九宵雲外, 還是在2018從新開始吧, 哈哈!

工作:
在較早前的blog 文內曾經提過有一個轉工的機會, 最後結果没有談下來, 現在依舊留在同一家公司, 不過做生不如做熟, 現在的我比較想要一份穩定的工作多於充滿挑戰的工作。話說回來, 雖然工作没有轉換, 不過工作量就大了很多, 在公司不停擴展但在人手没有增加的情況下, 每天都要做到三更半夜才到家。感到恩惠的是女兒每天看到我才肯乖乖地去睡覺, 看到她臨睡前的一個甜美的笑容, 覚得再辛苦也是值得。

半年前, 或許我在公司还可以忙裡偷閒, 偷偷地上網看看其他Blog 友的文編, 不過這半年內, 在公司時連上廁所的時間都没有。您可能會問為什麼我現在會有時間更新網誌, 因為公司在上週已經公佈業績, 算是完成了目前手上最大的項目, 可以停一停, 休息一下, 哈哈!

 ******************************************************************************************

 廣告時間斗滿物業轉按經已開業,有興趣的朋友可以透過 WhatsApp 與我們聯絡,會有回贈驚喜!!!

******************************************************************************************

投資:
sir <<用均值回歸初探恒生指數2018年的合理值>> 確實是一編好文章, 清楚明白地計算恒指的合理價, 其實我也明白以現時3萬點左右的PE來說其實不貴, 不過對於早在29千點已經全數沽清盈富基金的我來說, 要我在3萬點左右入市又好像過不了自己嗰關。只怪我經驗不足, 太過沖動, 太早出手, 結果手上有一些閒置的資金。

考慮多買一層私樓放租 (还處於資料搜集的階段), 不過跟地產代理用whatsapp 簡單地溝通後, 我住的那區都没有好的放盤, 回報率只有2.6% (未計雜費), 一點也不吸引, 加上樓價已應升到一個高得令人覚得可怕的水平, 我要多看樓市好友的blog (: 小子兄), 才能支持我繼續去分析和研究, 要不然我這種船頭驚鬼船尾驚賊的心態到最後必定什麼都做不了, 所以要好好克服才行。不過現在还是在研究階段, 加上本人喜歡今日的我打倒昨日的我” , 或許下個月我又會新的想法, 投資其他也說不定, 到時希望大家不要介意, 哈哈!

後記:
足足有半年没有更新網誌, 千言萬語, 有很多話想說未說, 往後盡量抽空更新網誌吧。

留言

  1. 斗滿兄, 如果唔駛打15%的話,可以考慮
    敢問你睇開邊區?

    回覆刪除
    回覆
    1. 方便留個email到 fullbucket.acc@gmail.com 作溝通嗎?

      刪除
    2. 可以, 剛剛SEND左PERSONAL CONTACTS 俾您!

      刪除
  2. 師兄很久無見了。以為你唔寫blog了。
    你近排還有買股票嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其实只係忙到唔記得寫, 哈哈!
      股票方面早已全數沽清,我屬於大平賣嗰陣就all-in 嗰種人。

      刪除
    2. 師兄EQ太強了。
      我還在戰鬥中。。。

      刪除
    3. 其实唔係EQ 太強, 只係唔想煩, 宁缺毋滥而已。

      刪除
  3. 斗滿兄既要工作,又要照顧女兒,又要投資和寫Blog文,真的不容易呢,加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝鍾sir鼓勵!!! 我一定會Keep 住寫落去!!!

      刪除
  4. 回覆
    1. Thx Mike 兄! 見你買左部x200 搞到我都好想寫一編類似既文章!

      刪除
  5. 好久不見了~!!
    斗滿兄既公司似乎係成長型既公司喎~留係度有前途 :)
    祝一切順利

    回覆刪除
    回覆
    1. Thx Ryan兄, 好久不見了~!! 係唔係成長型真係未知之數, 不過我可以好肯定一定唔會好似以前咁舒服!

      刪除
  6. 我每個月都會看看斗滿兄有沒有更新,終於等到了,哈!

    工作停下來時,記得陪囡囡玩下,小朋友大得好快。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得夢想兄係最早嗰批blogger 喺我個blog 度留言, 多謝夢想兄既支持同鼓勵!!! 我都覚得小朋友真係大得好快, 最近女兒學緊講野, 哈哈!

      刪除
  7. 斗滿兄你好,在小弟剛開始寫blog時見到斗滿兄的blog很久沒有更新,以為你不再寫了,感到有點可惜,雖然一直沒留言,但現在為斗滿兄回來感到高興!

    回覆刪除
    回覆
    1. AC兄, 多謝你既支持, 往後我一定會盡量抽空繼續寫下去!

      刪除
  8. 自從十月後見斗滿兄在寒blog留言好, 好久沒交流過了。
    投資是終身事業, 得唔得閒都要傾兩句呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來上面多位人氣blogger都有留意小弟個blog, 真係受寵若驚! 多謝R兄支持, 往後一定會盡量抽空繼續寫落去!

      刪除

發佈留言